ISOF-Workflow dla Banków Spółdzielczych

- 1. Zarządzanie obiegiem dokumentów i pracy
- 2. Obiegi dokumentów i pracy
- 3. Formularze – specjalne dokumenty DMS
- 4. Obszary robocze
- 5. Możliwości ISOF-Workflow
- 6. Rozszerzona funkcjonalność ISOF-Workflow
- 7. Wykorzystanie ISOF-Workflow w praktyce
- 8. Portal Dokumentowy
- 9. CRM Portfolio - moduł uzupełniający
- 10. CRM Operacyjny - moduł uzupełniający
Zarządzanie obiegiem dokumentów i pracy
ISOF-Workflow jest przeznaczony zarówno dla banków i innych firm z sektora finansowego, jak i dla przedsiębiorstw. Pracuje w przeglądarce WWW i zawiera rozwiązania z zakresu DMS i CRM. System umożliwia:
- gromadzenie, indeksowanie, udostępnianie i wyszukiwanie różnego rodzaju dokumentów powstających w organizacji lub też przychodzących do niej z zewnątrz,
- elastyczną obsługę procesów przepływu informacji oraz dokumentów (ang. workflow),
- prowadzenie efektywnej pracy grupowej.
ISOF-Workflow ma duże znaczenie dla banków, które chcą kontrolować kierunki swoich działań oraz przyspieszyć i usprawnić pracę w poszczególnych działach. ISOF-Workflow oprócz obsługi obiegów dokumentów i pracy, dzięki definiowaniu i odwzorowaniu struktury organizacyjnej banków i grup pracowników oraz ich ról w jednostkach organizacyjnych, spełnia również funkcje wirtualnego dysku twardego będącego magazynem elektronicznych informacji firmowych. Szereg poniższych cech systemu powoduje, że jest on niezastąpionym narzędziem w nowoczesnych bankach. Doskonale sprawdza się m.in. w obsłudze: formularzy w bankach i firmach, obiegów korespondencji, archiwizacji dokumentów, obiegów faktur elektronicznych i zakupowych.
Korzyści
Wprowadzenie rozszerzonych funkcjonalności systemu ISOF-Workflow w banku:
- standaryzuje procedury pracy i obsługi klientów;
- obniża koszty działalności poprzez wprowadzenie obiegu dokumentów elektronicznych w miejsce papierowych;
- obniża pracochłonność dzięki integracji wielu funkcji, w tym CRM i DMS;
- zapewnia lepszą obsługę procesów wewnętrznych zaplecza banku i polepsza wymianę informacji pomiędzy pracownikami;
- to możliwość udostępnienia systemu wszystkim pracownikom w sieci wewnętrznej banku bez konieczności instalowania oprogramowania na stacji roboczej dzięki wykorzystaniu przeglądarki internetowej;
- zapewnia pracownikom banku dostęp do szerokiego spektrum funkcji oferowanych przez rozwiązania z kręgu ERP.
![]() ![]() dla Banków Spółdzielczych |
Zobacz także systemy ERP do obsługi firm i zaplecza bankowego
Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›