Rozszerzona funkcjonalność ISOF-Workflow
- 1. Zarządzanie obiegiem dokumentów i pracy
- 2. Obiegi dokumentów i pracy
- 3. Formularze – specjalne dokumenty DMS
- 4. Obszary robocze
- 5. Możliwości ISOF-Workflow
- 6. Rozszerzona funkcjonalność ISOF-Workflow
- 7. Wykorzystanie ISOF-Workflow w praktyce
- 8. Portal Dokumentowy
- 9. CRM Portfolio - moduł uzupełniający
- 10. CRM Operacyjny - moduł uzupełniający
Rozszerzona funkcjonalność ISOF-Workflow
ISOF-Workflow można w łatwy sposób rozszerzyć o funkcjonalności oferowane w systemie ISOF. ISOF jest zaawansowanym systemem klasy ERP zapewniającym pełną obsługę zaplecza banku. Umożliwia dostęp do informacji z wykorzystaniem Internetu (Intranetu). Podobnie jak w ISOF-Workflow, nie ma potrzeby instalowania oprogramowania na stacjach roboczych, a praca odbywa się poprzez przeglądarkę internetową, co znacznie redukuje koszty serwisu i ułatwia użytkowanie.
PRACA Z ROZSZERZONYM SYSTEMEM
Rozszerzenie ISOF-Workflow o funkcje ISOF powoduje, że moduły CRM i DMS zostają wzbogacone i zintegrowane z Zamówieniami, Logistyką, Serwisem, Magazynami, Zakupami, Majątkiem trwałym, Płacami i Kadrami i wieloma innymi modułami.
Zamówienia od jednostek organizacyjnych
ISOF zawiera moduł przetwarzania danych o zamówieniach składanych przez jednostki organizacyjne banku. Moduł ten jest częścią rozwiązań logistycznych, bowiem oprócz rejestrowania informacji o zamówieniach, umożliwia również obsługę zamówień oraz automatyczne wystawianie faktur zakupowych i dokumentów magazynowych. Zamówienia od jednostek organizacyjnych mogą być scalone i przetworzone w zamówienia do dostawców.
Zamówienia do dostawców
Moduł zarządzania zamówieniami do dostawców przeznaczony jest do gromadzenia informacji o potrzebach i przygotowywania zbiorczych zamówień kierowanych następnie do dostawców. Pozwala również zarządzać zamówieniami oraz przeprowadzać analizę rotacji towarów i na jej podstawie generować zamówienia z uwzględnieniem limitów logistycznych. Zamówienia przygotowane przez poszczególne magazyny zapisywane są w jednej, centralnej bazie danych systemu ISOF. Na podstawie tych danych, wygenerować można jedno, zbiorcze zamówienie, które skierowane zostanie do dostawcy.
CRM Serwisowy i Portal Serwisowy
CRM Serwisowy wspomaga działanie banków przez obsługę serwisową nieruchomości, urządzeń technicznych, oprogramowania i innych składników majątku. Sprzężony z nim Portal Serwisowy daje możliwość wysyłania do podwykonawców i firm zewnętrznych obsługujących bank zgłoszeń serwisowych oraz analizowanie zgłoszeń od momentu wprowadzenia do akceptacji realizacji.
Portal Dokumentowy i Zamówieniowy
Istnieje możliwość rozszerzenia systemu o kolejne dwa portale internetowe: Dokumentowy, który umożliwia wymianę on-line dokumentów z otoczeniem banku i Zamówieniowy.
Gospodarka magazynowa
W zakresie gospodarki magazynowej system zapewnia obsługę: dokumentów magazynowych, raportowania w różnych przekrojach dokumentów magazynowych, inwentaryzacji, analizy rotacji, dystrybucji towarów, przyjęcia towarów na magazyn i zarządzania rozmieszczeniem towarów w magazynie. Umożliwia również pracownikom analizę stanów magazynowych innych jednostek organizacyjnych w poszukiwaniu żądanego towaru.
Ewidencja majątku trwałego
Moduł Majątek Trwały przeznaczony jest do zarządzania informacją na temat środków trwałych banku. Oprócz ewidencji majątku trwałego, moduł realizuje inwentaryzację, naliczanie amortyzacji i tworzenie raportów.
Płace i Kadry
Moduł Kadry i Płace jest zintegrowanym systemem kadrowo-płacowym wspomagającym pracę działów: kadrowego i rachuby płac, uwzględniającym wewnętrzne przepisy, specyfikę wynagradzania i rozliczania czasu pracy. Program ułatwia prowadzenie ewidencji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz prowadzenie związanych z zatrudnieniem pracowników rozliczeń z Urzędami Skarbowymi i ZUS.
Elektroniczny obieg faktur zakupowych
System udostępnia odpowiedni zestaw funkcji i narzędzi pozwalający ułatwić i usprawnić obsługę takich dokumentów. System może automatycznie wygenerować dekret księgowy. Obsługa dokumentu zakupowego w systemie może odbywać się zgodnie ze zdefiniowanym obiegiem pomiedzy oddziałami a centralą. Obsługa faktur obcych w module DMS systemu ISOF spełnia kryteria Ustawy o Rachunkowości.
W systemie ISOF możliwe jest skanowanie i przechowywanie zeskanowanych dokumentów w postaci plików graficznych w module DMS. Zeskanowane dokumenty są przechowywane w postaci zapisów na dysku twardym serwera oraz na nośnikach trwałych. Umożliwiony jest więc stały dostęp do zeskanowanych obrazów dokumentów i możliwość ich wydruku.
Korzyści
Wprowadzenie rozszerzonych funkcjonalności systemu ISOF-Workflow w banku:
- standaryzuje procedury pracy i obsługi klientów;
- obniża koszty działalności poprzez wprowadzenie obiegu dokumentów elektronicznych w miejsce papierowych;
- obniża pracochłonność dzięki integracji wielu funkcji, w tym CRM i DMS;
- zapewnia lepszą obsługę procesów wewnętrznych zaplecza banku i polepsza wymianę informacji pomiędzy pracownikami;
- to możliwość udostępnienia systemu wszystkim pracownikom w sieci wewnętrznej banku bez konieczności instalowania oprogramowania na stacji roboczej dzięki wykorzystaniu przeglądarki internetowej;
- zapewnia pracownikom banku dostęp do szerokiego spektrum funkcji oferowanych przez rozwiązania z kręgu ERP.
![]() ![]() dla Banków Spółdzielczych |
Zobacz także systemy ERP do obsługi firm i zaplecza bankowego
Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›