+48 91 460 89 74
HEUTHES PL HEUTHES ENG HEUTHES DE

ISOF-WORKFLOW z elementami ERP

System idealny do obsługi zaplecza banków

ISOF-WORKFLOW to innowacyjne rozwiązanie ECM (Enterprise Content Management) z zakresu zarządzania obiegami dokumentów i pracy adresowane do przedsiębiorstw, urzędów, instytucji, placówek medycznych, finansowych i banków.

Czytaj dalej
ISOF-WORKFLOW

ISOF-WORKFLOW

Schemat GRYFBANK

ISOF-WORKFLOW jest pierwszym na rynku, kompleksowym systemem łączącym DMS/Workflow oraz ERP dla zaplecza bankowego. Umożliwia m. in.:

  • Pełną obsługę wszelkich dokumentów elektronicznych i zdigitalizowanych tradycyjnych będących w obiegu w banku,
  • Elastyczne „no-code” definiowanie formularzy, obiegów pracy i przepływu dokumentów z jednolitą obsługą zgodnie ze zdefiniowanymi wcześniej procedurami,
  • Minimalizację o ponad 70% kosztów wydruków papierowych i przyspieszenie wyszukiwania dokumentów,
  • Dostęp do szerokiego zestawu powiązanych funkcjonalności ERP, do których należą Kadry-Płace, Zakupy, Majątek Trwały, Magazyny, CRM i Portfolio Projektów,
  • Zmniejszenie duplikacji dokumentów przez ich udostępnianie w wielu Obszarach Roboczych z jednej lokalizacji,
  • Automatyczną dekretację dokumentów księgowych do Księgi Głównej.

Rozwiązania Systemu

  • Daje możliwość elektronicznego gromadzenia, udostępniania i wyszukiwania dokumentów powstających w banku lub przychodzących. Moduł spełnia funkcję wirtualnego katalogu i e-Archiwum. Indywidualnie projektowana przez bank struktura przechowywania dokumentów ułatwia ustalania hierarchii i wagi dla gromadzonej dokumentacji. Moduł DMS może zostać użyty w wielu obszarach działalności banku ograniczając znacznie obrót dokumentacją papierową i tym samym zmniejszając koszty wydruków.

  • Realizacja wielu procesów biznesowych w bankach polega na obsłudze mechanizmu obiegu dokumentów i pracy grupowej. Sprawny przepływ pracy to skuteczne definiowanie procesu obróbki dokumentu przez różne osoby czy jednostki organizacyjne banku (np. reklamacja czy wniosek kredytowy itd.). Każda z osób pracuje z dokumentem na swoim poziomie kompetencji, a następnie przekazuje go kolejnym pracownikom. Obszary Robocze ułatwiają pracę grupową z dokumentami, a elektroniczne Tablice Kanban dają możliwość sterowania działaniami operacyjnymi i pokazywania wzajemnie statusów zmian.

  • System e-formularzy może posłużyć do obsługi wniosków składanych przez klientów w oddziałach. Pracownicy mogą samodzielnie przygotować i wprowadzić do użycia nowe formularze. Formularze mogą być szablonami dokumentów w wielu procesach, np. umowy o rachunek bankowy, wniosku urlopowego, obiegu faktury zakupowej itd. Wydruk formularza może być zgodny z identyfikacją wizualną banku. Informacje z formularzy są zapisywane w bazie danych, mogą być przeszukiwane i wywoływane. Obiegi mogą być modyfikowane w trakcie ich użytkowania i nie wymaga to programowania („no-code”). Dzięki podpisom cyfrowym dokumenty obsługuje się bez potrzeby drukowania.

  • System obsługuje podpisy (kwalifikowane i niekwalifikowane, w tym tzw. pracownicze) i pieczęcie cyfrowe (w tym pieczęć kwalifikowaną – imienną). Podpis i pieczęć cyfrowa nie wymagają żadnego, dodatkowego sprzętu na stacji roboczej pracownika, a ich użycie zapewnia niezaprzeczalność pochodzenia, nienaruszalność treści i pewność daty.

  • System OCR dodaje warstwę tekstową do zeskanowanego dokumentu w formacie PDF.

  • Umożliwia rozpoznawanie dokumentów w różnych formatach (faktur, umów kredytowych, dokumentów postępowania windykacyjnego, komorniczego, sądowego itd.). Można przeszukiwać archiwum dokumentów po zawartości np. w określonych słów/zdań, numerów spraw czy dat. OCR i DOREMO można wykorzystać w obiegu faktur zakupowych. Faktury są przekształcane do ujednoliconego PDF, elementy sztucznej inteligencji rozpoznają i analizują dokument, dodają warstwę tekstową i zapisują wersje w formacie XML zgodnym z KseF, EDI GS1 lub też w innych formatach. Po walidacji są wczytywane do modułu Faktur Zakupowych.

  • Wspomaga pracę działów: kadrowego i płacowego, niezależnie od specyfiki wynagradzania czy rozliczania czasu pracy. Ułatwia prowadzenie ewidencji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, premii i zasiłków oraz prowadzenie online rozliczeń z US i ZUS (ZUS RCA, ZUA, ZWUA, RSA, DRA, ZZA, RZA, RMUA, Z-3). Zawiera funkcje: automatycznego generowania i dystrybucji pasków płacowych, gromadzenia i przeglądania danych pracowników, list płac, generowania przelewów płacowych, automatycznej dekretacji do systemów księgowych (bankowych), dokumentów ZUS, PIT oraz raportów. Pozwala na generowanie i wysyłkę deklaracji PIT bezpośrednio do Ministerstwa Finansów z UPO. Umożliwia kontrolę czasu pracy dzięki funkcji rejestrowania czasu pracy (RCP) oraz obecności, m.in. delegacji. Możliwe jest prowadzenie elektronicznego archiwum danych kadrowo-płacowych tzw. „teczki pracowniczej”, obsługa delegacji i pracowniczych planów emerytalnych oraz definiowanie zastępstw. Moduł zawiera również gotowe wzory świadectw pracy, umów, zaświadczeń o zarobkach z możliwością wgrania własnych wzorów.

  • Moduł obsługi delegacji delegacji krajowych i zagranicznych pozwala gromadzić, przetwarzać i udostępniać informacje o delegacjach pracowników. Umożliwia automatyczne wyliczanie kwot rozliczeń delegacji krajowych obejmujących diety, ryczałty za noclegi i innych należności związanych z krajowymi podróżami służbowymi. Moduł pozwala nie tylko systematycznie rejestrować delegacje, ale również sporządzać wszechstronne raporty i dekretować delegacje.

  • Funkcjonalność jest zintegrowana z systemem ISOF-WORKFLOW, pracownicy mogą wypełniać formularze z wnioskami na stacjach roboczych, które następnie są wysyłane w elektroniczny obieg dokumentów i są automatycznie wczytywane do modułu Kady-Płace co eliminuje obiegi i archiwum dokumentów papierowych. System weryfikuje zgodność procedury z regulaminami Kasy.

  • System Elektronicznej Wymiary Dokumentów – EWD ZUS pozwala na eliminację aplikacji Płatnik lub e-Płatnik. Dokumenty można podpisać cyfrowo, wysłać bezpośrednio do ZUS i sprawdzić czy zostało dostarczone.

  • Przeznaczony do zarządzania środkami trwałymi i wyposażeniem. To szybkie i skuteczne przetwarzanie informacji o posiadanym majątku. Pozwala na: ewidencjonowanie majątku trwałego, naliczanie amortyzacji, klasyfikowanie środków trwałych i podział na kategorie, elektroniczne (DMS) dokumentowanie operacji, tworzenie raportów, prowadzenie inwentaryzacji, eliminację dokumentów papierowych. Dzięki integracji z DMS możliwe jest zintegrowane przechowywanie dokumentów powiązanych ze środkiem trwałym.

  • Zapewnia pełną kontrolę magazynu (np. materiałów reklamowych). Umożliwia: raportowanie, inwentaryzację magazynu, obsługę dystrybucji towarów, przyjęcie towarów, zarządzanie rozmieszczeniem towarów oraz prowadzenie ewidencji zdarzeń takich, jak: bilans otwarcia, przyjęcie i wydanie towarów z magazynu, przesunięcia, rozchody i przychody wewnętrzne, korekty i zwroty magazynowe. Moduł pozwala na przechowywanie oryginałów papierowych dokumentów w ścisłej integracji z ISOF-WORKFLOW.

  • CRM Aktywności zapewnia możliwość gromadzenia i analizy historii wszelkich zdarzeń z klientami. Umożliwia zarządzanie zadaniami pracowników. CRM Zadaniowy umożliwia zarządzanie zadaniami pracowników. CRM Serwisowy zapewnia zbieranie i obsługę zgłoszeń klientów według odpowiedniej kwalifikacji.

  • Moduł modelowania procesów biznesowych (BPM) pozwala na zaplanowanie sprzedaży, określenie sposobu osiągnięcia celów oraz bieżące śledzenie realizacji projektów.

  • Dekretacja zapewnia możliwość definiowania schematów dekretacji oraz współpracę z dowolnym bankowym systemem Księgi Głównej. Automatyczna dekretacja oszczędza czas księgowania i ogranicza pomyłki zwiększając wiarygodność raportów.

  • Hasła dostępowe do kont użytkowników w Active Directory mogą być zastąpione przez klucze Passkeys, które mogą być obsługiwane w module Hello systemu Windows z zastosowaniem: biometrii, telefonów komórkowych (Android i iOS) jako nośników kluczy z weryfikacją biometryczną lub też kluczy U2F.

  • Dla systemu ISOF-WORKFLOW dostępne są szkolenia e-learningowe, do dyspozycji online. Ich zaletą jest przede wszystkim możliwość szkolenia w dowolnym dla użytkownika czasie. Po zakończeniu szkolenia możliwe jest zdanie egzaminu i uzyskanie imiennego Certyfikatu Akademii ISOF ze znajomości systemu.

Zalety współpracy z HEUTHES

Firma HEUTHES

Od 1989 roku na rynku polskich producentów oprogramowania

Firma HEUTHES Sp. z o. o. dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw, bankowości i instytucji finansowych od 1989 roku i zajmuje na rynku dostawców jedną z czołowych pozycji. Naszą ofertę stanowią głównie autorskie systemy dedykowane bankom komercyjnym, spółdzielczym oraz firmom. Na sukces firmy pracuje nieustannie zespół doświadczonych specjalistów.

Duże doświadczenie

Doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych na dużą skalę

Nasze systemy pracują w PEKAO SA (od 1989 r.), obydwu zrzeszeniach banków spółdzielczych (bank BPS SA i Grupa BPS oraz SGB-BANK S. A. i Spółdzielcza Grupa Bankowa) obejmujących blisko 500 Banków Spółdzielczych. Rozwiązania HEUTHES pracują także w: Banku Pocztowym S. A., Banku Spółdzielczym w Brodnicy, Banku Spółdzielczym w Bieczu, Volkswagen Bank GmbH oraz w wielu firmach z sektora MSP.

Referencje HEUTHES

Nagrody, wyróżnienia i partnerzy firmy HEUTHES

Od początku istnienia nasza firma została wielokrotnie doceniona przez klientów i ekspertów, dzięki czemu otrzymaliśmy liczne nagrody i wyróżnienia za dostarczane rozwiązania. HEUTHES jest m.in. wielokrotnym laureatem nagród np.: HIT ROKU Gazety Bankowej, Diamentów Forbesa, Gepardów Biznesu, a także wyróżnień w rankingach IT@BANK czy Efektywna Firma.

Partnerstwo

Współpraca kluczem do sukcesu

Zespół ekspertów firmy HEUTHES gwarantuje ścisłe dostosowanie rozwiązań do wymagań klientów oraz szybkie i sprawne wdrożenia. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w produkcji systemów informatycznych, a przede wszystkim w odpowiadaniu na specyficzne potrzeby banków i firm jesteśmy w stanie podejmować ścisłą współpracę z klientami i służyć im wsparciem na każdym etapie. To co wyróżnia HEUTHES to pomoc w każdym aspekcie w trakcie użytkowania systemu.

POBIERZ BROSZURĘ INFORMACYJNĄ

Zapraszamy do zapoznania się z broszurą informacyjną systemu ISOF-WORKFLOW

Pobierz Broszurę